Stiti ce caracteristici ar trebui sa aiba un laptop bun in 2022? Cautati un laptop bun pentru valoare pentru bani? Se pare ca lumea laptopurilor are o a doua tinerete in 2022 si ca principalii producatori pariaza mare cu noile lor modele pentru acest an.

Exista o serie de functii care au ajuns la maturitate in acest an si sunt cu adevarat binevenite daca le gasiti pe noul laptop. Problema este ca caracteristicile care au fost bune in 2019 sau 2020, poate ca nu sunt atat de bune in acest an. Progresele din interiorul calculatoarelor sunt extraordinare de la an la an.

Indiferent daca aveti de gand sa cumparati un laptop, un ultrabook sau un notebook, ar fi de dorit ca acestea sa aiba unele sau toate caracteristicile pe care le vom enumera. Noi preluam laptopuri din toate cartierele din Bucuresti.

Cum iti vei folosi laptopul

  1. Utilizarea mica: Navigati pe web, e-mail si social media, organizati si partajati fotografii digitale.
  2. Utilizare medie: Vizualizarea filmelor, crearea foilor de calcul si a documentelor.
  3. Utilizare solicitanta: Multitasking cu mai multe file si programe, programe de editare grafica si foto sau productie video.

De indata ce v-ati plasat intr-unul dintre aceste cazuri, va trebui sa cheltuiti mai mult sau mai putini bani (mai putini bani daca sunteti in 1 si mai multi bani daca sunteti in 3).

Tipuri de laptop-uri: Notebook vs Netbook vs laptop vs ultrabook

Servesc ele lucruri diferite? Sunt ele diferite?

  • Notebook silaptop: foarte asemanatoare. Proiectat ca un inlocuitor pentru computerul desktop. Notebook-urile sunt de obicei mai usoare si mai mici decat laptopurile. Ecranele sunt de obicei de 12 pana la 18 inci. Ele sunt foarte puternice.
  • Netbook: acestea au o dimensiune aproximativa a ecranului de 9 la 10 inci. Foarte popular acum cativa ani. Perfect pentru locuri de munca simple. Hardware-ul nu este un lucru din alta lume. Nu sunt obisnuite sa lucreze la capacitate maxima.
  • Ultrabook: similar cu Notebook-uri, dar foarte subtire si usor. Ele pot cantari mai putin de 1,5 kg. Ele pot avea ecran intre 11 si 15 inci. Acestea vin cu hard disk-uri SSD.

Apoi, trebuie sa luati in considerare daca doriti un 2-in-1 sau un laptop mai traditional.

  • Modelele 2 in 1au de obicei un ecran pliabil de 360° sau, uneori, o tastatura detasabila. Perfect pentru a scrie documente, a viziona filme sau a desena si a lua notite. Acestea includ de obicei mai multe porturi USB si alte optiuni de conectivitate decat o tableta obisnuita.
  • Modelele traditionale nuau nevoie de prea multa introducere: sunt laptopuri tipice cu o tastatura buna si un ecran cu rezolutie buna. Perfect pentru a lucra in functie de hardware-ul dvs.

Sfaturi pentru cumpararea unui laptop: ce trebuie sa tineti cont atunci cand cumparati un laptop

Sistem de operare MacOS, Windows sau Chrome OS? Aceasta este prima intrebare pe care ar trebui sa ti-o pui… sau chiar Linux…

Istoria jocurilor video

La inceputul anilor 1990, progresele in tehnologia microprocesoarelor au adus doua schimbari tehnologice majore, inclusiv introducerea mediilor optice prin CD-ROM-uri si redarea grafica poligonala 3D in timp real. Ambele aspecte au fost incorporate cu usurinta in computerele personale si au creat o piata pentru placile grafice, inclusiv linia incipienta de console PlayStation de la Sony, impingand Sega din piata hardware pentru console, diminuand in acelasi timp rolul Nintendo. Pana la sfarsitul anilor 1990, internetul a castigat si o utilizare pe scara larga de catre consumatori, iar jocurile video au inceput sa incorporeze elemente online.

Microsoft a intrat pe piata hardware pentru console la inceputul anilor 2000 cu Xboxlinie, temandu-se ca PlayStation de la Sony pozitionata atat ca o consola de jocuri, cat si ca dispozitiv de divertisment ar inlocui computerele personale.

In timp ce Sony si Microsoft au continuat sa dezvolte hardware cu functii comparabile de top pentru consola, Nintendo a optat sa se concentreze pe un joc inovator si a dezvoltat Wii cu comenzi de detectare a miscarii, care a ajutat sa atraga jucatori netraditionali si a ajutat la resecurizarea pozitiei Nintendo in industria; Nintendo a urmat acelasi model la lansarea Nintendo Switch.

Din anii 2000 pana in anii 2010, industria a cunoscut o schimbare a datelor demografice, deoarece jocurile mobile pe smartphone-uri si tablete au inlocuit consolele portabile, iar jocurile ocazionale au devenit un sector din ce in ce mai mare al pietei, precum si o crestere a numarului de jucatori. din China si din alte zone nelegate in mod traditional de industrie.

Modelele traditionale de venituri au fost inlocuite cu modele de venituri in curs de desfasurare, cum ar fi jocurile free-to-play, freemium si bazate pe abonament, pentru a profita de aceste schimbari. Pe masura ce productia de jocuri video triple-A a devenit mai costisitoare si mai adversa pentru riscuri, au aparut oportunitati pentru mai multe experimente si mai inovatoare.

Show CommentsClose Comments

Leave a comment