Maximizează vânzările produselor tale de top utilizând prețuri dinamice

0 Shares
0
0
0

Strategiile de stabilire a prețurilor dinamice fac deja parte din foaia de parcurs a marii majorități a companiilor online cu vânzări directe. Cu toate acestea, odată ce acest tip de ajustare a prețului a fost introdus pe piață, există un moment în care creșterea pare să stagneze. Este timpul să începi  să optimizezi strategia. O parte din optimizarea acestei strategii este de a maximiza vânzarea produselor de top.

Așa-numitele KVI (Key Value Items) și KVC (Key Value Categories) sunt acele produse și categorii care se remarcă în cadrul magazinului tău online prin generarea unui interes mai mare în rândul utilizatorilor și / sau cu un factor de conversie ridicat. Știind care sunt acestea ar putea părea floare la ureche să optimizezi strategia de preț pentru a-ți crește vânzările, totuși uneori nu este atât de simplu pe cât ar putea părea inițial.

O strategie dinamică de stabilire a prețurilor poate ajuta produsele de top ale unui magazin online să sporească conversia și, în consecință, profitul generat, menținând totodată marjele de profit ale fiecărui produs.

Atunci când optimizezi prețurile celor mai bine vândute produse, există trei pași pe care nu ar trebui să îi ignori:

1.Identifică acele produse care vor începe să fie recunoscute ca VIP.

2.Selectează zona de acțiune: evaluează achizițiile în funcție de utilizatori, modifică prețul în funcție de regiune.

3.Stabilește procentele care vor permite fluctuația prețurilor în cadrul strategiei tale dinamice de stabilire a prețurilor.

Acest ultim pas va fi ceea ce definește strategia ta privind prețurile. În acest sens, utilizarea unui instrument specializat de monitorizare competitie și  gestionare a prețurilor va fi esențială pentru ca toate modificările propuse să fie eficiente.

Modificările de preț ale produselor de top pot fi definite prin urmărirea prețurilor concurenților, ofertelor care vizează produse similare și mulți alți factori. Cu toate acestea, este întotdeauna esențial să ai date exacte despre ceea ce se întâmplă pe piață pentru a putea adapta prețurile produselor tale fără teama de a suferi pierderi.

Cum alegi produsele tale vedetă?

Pilonul pentru realizarea acestui tip de optimizare a prețurilor este recunoașterea corectă a produselor cărora li se va aplica. În acest sens, poți găsi mai multe tipuri de produse cheie în magazinul tău online:

  • Cele care vând cel mai mult pentru că au o cerere mare.
  • Produse care au o concurență redusă și sunt bine poziționate.
  • Produse care dictează tendințe în rândul cumpărătorilor, deoarece fie atrag atenția asupra lor, fie ghidează cumpărătorii către achiziția de articole suplimentare.

Generarea unei noi strategii de stabilire a prețurilor pentru acest grup de produse îți va permite să atragi mai mulți utilizatori, să îmbunătățești rata de conversie și să învingi concurența.

Sfaturi pentru a menține strategia de stabilire a prețurilor dinamice

Odată ce aceste acțiuni au fost efectuate pentru a-ți îmbunătăți strategia, este important să o supui propriei revizuiri. Prima recomandare? Verifică din când în când (săptămânal sau lunar, în funcție de rezultatele obținute) dacă produsele selectate continuă să aibă o rată de conversie mare.

În plus, este, de asemenea, util să iei în considerare ce activități desfășoară utilizatorul, în ceea ce privește produsul, înainte de cumpărare. Așadar, concentrează-te pe tot ceea ce poate afecta vânzarea acelor articole, de la detaliile produsului până la modul în care îl prezinți în catalog, pagina de pornire a magazinului online sau categoriile cărora le pot aparține.

O strategie de prețuri dinamice va scoate la iveală tot ce este mai bun din fiecare produs de top pe care îl ai. Păstrează datele actualizate și, mai presus de toate, creează o legătură cât mai apropiată cu publicul tău pentru a ști ce solicită și pentru a putea spori vânzările.

 

0 Shares
You May Also Like