Indiferent cat de mult se incadreaza un produs intr-o nisa, exista o mare probabilitate ca deja sa existe unul sau mai multe magazine exact pe tema aleasa. Prin urmare, este important ca operatorul sa se diferentieze de concurenta. In cele din urma, procedura aici este aceeasi ca si in cazul altor idei de afaceri. Trebuie gasita o propunere de vanzare unica. Aceasta poate fi o expediere rapida.
De exemplu, promisiunea de a expedia toate comenzile plasate inainte de ora 14:00, in aceeasi zi. Sfaturile deosebit de bune sunt la fel de mult un magnet pentru clienti, precum si produsele neobisnuite, rare oferite.
Punctele unice de vanzare sau USP-urile (Unique Selling Propositions) sunt esentiale pentru diferentierea de concurenta existenta. Nu numai ca ar trebui sa se defineasca in avans, dar ar trebui sa fie communicate in mod consecvent lumii exterioare.
Un plan de afaceri detaliat este important pentru a vedea in prealabil daca propriul capital este suficient pentru a infiinta magazinul web. Nu doar ca spatiul web si domeniul de nivel superior trebuie platite, dar trebuie achizitionat si un stoc al produselor oferite.
Pentru acestea, cel mai probabil va trebui inchiriata o camera de depozitare. In plus, ar trebui create fotografii de inalta calitate a produselor si texte descriptive. Cei care nu au talent pentru aceste lucruri si trebuie sa angajeze agentii, le pot gasi la diferite costuri infiintare magazin online.
Marketingul pentru a dobandi clienti reduce, de asemenea, capitalul. Prin urmare, este important sa nu se subestimeze aspectele individuale aici – la urma urmei, perna financiara nu trebuie sa fie suficienta doar pentru fondul de ten, ci si sa dureze un timp indelungat.
Dupa ce intrebarile strategice au fost clarificate, exista un alt subiect central – alegerea unei solutii de magazin potrivita modelului de afaceri (daca nu a fost deja facuta). Gasirea sistemului de magazin potrivit pentru proiect nu este atat de usoara. Indiferent de solutia de magazin aleasa, aceasta decizie trebuie sa fie bine luata in considerare si justificata. Privind retrospectiv, este extrem de costisitor in a muta un magazin online intr-un nou sistem de magazin.
Odata ce software-ul a fost ales, este timpul de a proiecta structura. Operatorul trebuie sa se joace putin cu reprezentarea. Categoriile din meniu pot fi afisate fie in lateral, fie ca un meniu derulant care ruleaza orizontal sub sigla magazinului. Numai atunci cand structura este in mod rezonabil la locul sau, are sens sa se adapteze designul la magazin.
Se asigura ca structura magazinului online nu este prea dezordonata. Produsele care pot fi gasite usor si o structura de categorii usor de inteles ajuta atat clientii, cat si motoarele de cautare sa-si gaseasca rapid drumul in magazinul web.
Daca se doreste in a aprofunda subiectul si nu se doreste in a pune baza doar pe magazinele modulare, ar trebui sa fie invatate elementele de baza ale programarii. Mai presus de toate, acest lucru inseamna ca termenii precum HTML, CSS si PHP nu ar trebui sa fie cuvinte straine. Nu este necesar ca un magazin sa fie programat in intregime de catre operator.
Ce avantaje ofera vanzarile online?
Vanzarea incrucisata va permite sa incurajati oamenii sa cheltuiasca mai multi bani cumparand produse suplimentare. Acest lucru este de obicei legat de produsul principal pe care il cumpara clientul dvs. Pe site-urile de comert electronic, acest lucru poate fi inclus ca „Si s-ar putea sa va placa”, „Puartati cu asta”, „Potrivire perfecta cu”, „De ce nu deveniti profesionist”. Toate acestea sunt tactici pentru a creste veniturile din vanzari pentru afacerea dvs.
De asemenea, puteti folosi o serie de initiative de marketing puternice pe site-ul dvs. web pentru a incuraja interesul noilor clienti, cum ar fi indemnuri si oferte speciale, care necesita timp. Acestea incurajeaza clientii potentiali sa ia masuri in timp ce sunteti pe site-ul dvs. si, prin urmare, va cresc rata de conversie de la vizitator la vanzare.
S-ar putea sa va ganditi cum stiu ca va avea succes, cum voi masura rezultatele? Site-urile de comert electronic sunt de fapt extrem de masurabile si urmaribile prin sisteme precum Google Analytics. Puteti vizualiza statistici, inclusiv cate comenzi sunt procesate prin site-ul dvs., totalul mediu al cosului, rata de abandon al cosului si procentul din venitul total pe care site-ul dvs. le-a atins la intervale regulate.
Costurile de publicitate prin comertul electronic sunt, de asemenea, mai mici decat multe alte forme de publicitate. Ati putea folosi o strategie de optimizare pentru motoarele de cautare pentru a creste clasamentul paginii site-ului dvs. in motoarele de cautare. Aceasta ar fi o investitie lunara constanta. SEO este o metoda puternica de a incuraja alti clienti sa acceseze site-ul dvs.
Odata ce site-ul dvs. de comert electronic a fost configurat initial, nu ar trebui sa investiti prea mult timp in rularea acestuia. Acest lucru se datoreaza faptului ca intregul proces pentru clientii care comanda si efectueaza plati va fi activat prin intermediul sistemului online. Acest lucru va va oferi mai mult timp pentru a determina produsele noi pe care doriti sa le vindeti, ofertele speciale pe care doriti sa le lansati si pentru a urmari cat de mult succes au vanzarile dvs. De asemenea, veti putea determina orice tendinte in ceea ce priveste produsele care se vand cu cel mai mare succes.