De ce sunt importante aplicatiile pentru gestionarea lantului de aprovizionare si a comenzilor de lucru?

De ce sunt importante aplicatiile pentru gestionarea lantului de aprovizionare si a comenzilor de lucru?

0 Shares
0
0
0

Aceste aplicatii pentru productie acopera si automatizeaza toate miscarile si depozitarea materiilor prime, a inventarului si a produselor gata de comercializare. Pot fi folosite pe toate tipurile de telefoane, inclusiv pe telefon mobil iPhone.

Ce face o astfel de aplicatie?

Aplicatia de gestionare a lantului de aprovizionare (aka SCM) se ocupa de bunuri, date si finante legate de un produs sau serviciu. Aceasta aplicatie va ajuta sa gestionati aprovizionarea cu furnizorii, productia, inventarul, transportul si planificarea cererii.

Caracteristici principale:

  • Gestionarea furnizorilor. Este vital atunci cand vine vorba de achizitii. Optiunea simplifica interactiunile cu furnizorii, arata istoricul cooperarii. De asemenea, va ajuta sa analizati performanta furnizorului si contributia la modelul de afaceri.
  • Procesarea comenzilor. Aceasta caracteristica include aspecte precum procesarea comenzilor de vanzari, gestionarea comenzilor, indeplinirea comenzilor, facturarea si comanda in numerar.
  • Managementul depozitului. Aplicatia va ajuta echipajul sa gestioneze, sa defineasca si sa masoare strategii de distributie si logistica.
  • Transport si logistica. Aici va puteti gestiona furnizorii de logistica. Va permite sa urmariti tarifele, rutele, contractele si tranzactiile.
  • Licitati si cheltuiti. Aceste caracteristici automatizeaza intregul proces de achizitie la plata, previn erorile si economisesc resurse.
  • Rapoartele, diagramele si tabelele vizualizeaza locatia fizica a inventarului, performanta organizatiei, analiza depozitului, procesarea comenzilor, logistica si procesele de transport si definesc sursa intarzierilor si erorilor.

Aplicatia de gestionare a comenzilor de lucru

Angajatii d au nevoie de reparatii sau intretinere in depozit, in magazin sau in orice alta unitate. Aceasta aplicatie va ajuta echipa de intretinere sa gestioneze volumul de lucru printr-un singur tablou de bord.

Ce face?

Aplicatia de comanda de lucru genereaza programe si urmareste cererile de intretinere si facilitati, planuri de actiune. La un portal pentru clienti, clientii  pot introduce cereri de intretinere. Dar in unele aplicatii, membrii personalului ar trebui sa trimita astfel de solicitari.

Caracteristici principale:

  • Comenzi de lucru. Destul de des este vorba de ticketing-ul comenzilor pentru solicitarea, efectuarea si inregistrarea lucrarilor.
  • Cereri de lucru. Aceasta se ocupa cu solicitarea de reparatii sau lucrari de intretinere. Oricine din sistem poate plasa cererea. Apoi, in functie de zona si tip, solicitarea este atribuita si programata.
  • Managementul contractorilor. Puteti avea un grup de antreprenori: fie la fata locului, fie in afara site-ului in aplicatia de gestionare a comenzilor de lucru.
  • Resurse de active. Aceste resurse informationale sunt informatii despre garantie, asteptari de reglementare, inregistrari de intretinere si, uneori, unele date fiscale sau financiare. Pentru personalul de intretinere, acestia servesc drept referinta sau indrumare. Deci, ei se concentreaza pe sarcini si lucreaza mai eficient.
  • Functia ofera managerilor informatii despre intretinerea predictiva efectuata asupra activelor, precum si ajuta la programarea intretinerii preventive viitoare si actuale a activelor. Analiza aduce rapoartele, rezolva esecurile si problemele de intretinere.

Aplicatia de gestionare a inventarului de fabricatie va ajuta sa urmariti toate stocurile primite si iesite. In acest fel, satisfaceti cererea clientilor si evitati depasirea stocurilor. Aplicatia monitorizeaza, de asemenea, materiile prime, articolele aflate in curs, soldurile de inventar la indemana si produsele stocate.

 

0 Shares
You May Also Like