Din ce in ce mai multe companii utilizeaza reclamele pe telefon pentru a-si creste numarul de vizitatori de pe site-uri, iar acest lucru va genera venituri. Datorita expunerii pe social media, sau pe diferite platforme online, mai multi utilizatori smartphone va pot accesa reclamele.
Nu uitati ca in zilele de astazi, smarphone-urile sunt cele mai utilizate dispozitive, urmate de desktopuri. Puteti afla mai multe detalii legate de reclama pe telefon accesand https://www.reclamapetelefon.ro/
In cazul in care detineti un magazin online, retineti ca trebuie sa il optimizati, astfel incat sa fie vizibil pentru orice ecran de telefon. Retineti ca in ciuda faptului ca majoritatea desktopurilor au intr-o oarecare masura aceeleasi dimensiuni, dimensiunile ecranelor diferitelor tipuri si game de smartphone nu sunt identice.
Acest lucru se aplica si in cazul site-urilor web. Programatorul va trebui sa stie cu exactitate ce coduri sa foloseasca astfel incat paginile sa fie clare pentru orice utilizator.
Datorita reclamelor, magazinele online au mai multe vanzari. Plasati-va reclamele pe suporturile online care atrag publicul tinta, spre exemplu social media.
Avantajul reclamelor online este ca acestea sunt destinate publicului tinta, datorita aplicatiilor care pot trimite informatia direct la eventualii consumatori. Exista mai multe tipuri de reclame, iar in functie de nevoile dumneavoastra, puteti sa le incercati pe oricare.
Spre exemplu:
Reclamele tip banner:
Acestea apar sub forma unui banner si sunt situate in partea de jos sau sus a unui site web sau a unui clip video. Apar pe diferite site-uri online, dintr-e care unele ofera suport video, insa sunt des utililizate si pe site-urile care nu sunt destinate continutului video. Dezavantajul acestui tip de reclama este butonul X. Pentru a avea succes, trebuie sa folositi un text clar, concis si care sa atraga, dar si o imagine placuta. In urma unui simplu tap, urmaritorul va fi redirectionat pe pagina principala a organizatiei care a lansat reclama.
Reclame tip video
Acest tip de reclame sunt extrem de des utilizate pentru clipurile video, dar si pentru trecerea intre niveluri a unui joc video. De cele mai multe ori nu sunt foarte lungi, de maximum 12 secunde. Totusi, principalul dezavantaj este ca anumite site-uri ofera posibilitatea userului de a folosi butonul skip dupa doar 6 secunde.
Pentru a avea succes o astfel de reclama, trebuie sa faceti o analiza de piata si sa descoperiti care sunt elementele care atrag publicul spre diferite obiecte. Asadar, reclama trebuie sa fie atractiva atat prin continutul mesajului, cat si prin continutul videoului.
Reclama tip pagina
Acest tip de reclama este foarte utilizat pe site-urile care au trafic, deoarece sunt reclame care acopera intregul ecran al utilizatorului. Acestea contin de cele mai multe ori text mare si lizibil, imagini clare si viu colorate. De cele mai multe ori sunt doar poze, insa exista si cazuri in care sunt folosite video-uri. Dezavantajul acestui tip de reclama este ca utilizatorul o poate inchide doar glisand in sus sau in jos. Pentru a le face mult mai atractive, anumite companii de publicitate folosesc imagini viu colorate care sa atraga, iar textul este format din glume sau din informatii de interes general.