Afacerea profitabila are nevoie de o pre-documentare - Afla tot ce trebuie sa cunosti despre asta

Afacerea profitabila are nevoie de o pre-documentare – Afla tot ce trebuie sa cunosti despre asta

0 Shares
0
0
0

 Studiu de audienta

La fel de important ca definirea strategiei de afaceri este intelegerea avatarului caruia ii este destinat produsul.

In plus fata de aspectele generale reprezentative, cum ar fi sexul, varsta si orasul natal, este important sa analizati obiceiurile de consum ale publicului dvs., sa stiti unde obtin informatii, care sunt problemele cu care se confrunta in fiecare zi si cum poate produsul dumneavoastra sa rezolve aceste probleme.

Daca afacerea ta este in faza incipienta, iti recomandam sa faci harta unui singur avatar, ceea ce duce la un efort mai mic de dezvaluire.

De-a lungul timpului si in functie de maturizarea afacerii tale, vei descoperi si alte audiente care au nevoie si de atentia ta.

Analiza pietei

Inainte de a crea un produs va sfatuim sa cunoasteti bine segmentul in care urmeaza sa lucrati.

In general, cu cat subiectul produsului este mai generic, cu atat volumul cautarilor este mai mare si, in consecinta, cu atat concurenta este mai mare.

Odata ce ati gasit echilibrul intre ceva ce va place sa faceti si o piata profitabila, efectuati o analiza specifica a concurentei, cunoscuta si sub numele de benchmarking.

Descoperirea punctelor forte si a punctelor slabe ale concurentei va va oferi idei bune despre ceea ce aveti nevoie pentru a va ajusta produsul sau pagina de vanzari.

  2- Lipsa de profesionalism

Doar pentru ca lucrezi pe cont propriu nu inseamna ca ar trebui sa fii mai putin profesionist. OVB Romania este firma care te va ajuta sa obtii rezultate foarte bune.

De fapt, este exact opusul: deoarece succesul companiei tale depinde in intregime de tine, trebuie sa muncesti din greu si sa te dedici mai mult pentru a face rezultatele sa apara, ceea ce include:

Au o rutina de lucru

In masura in care lucrul de acasa va permite sa aveti un program mai flexibil, este important sa stabiliti unul pentru a va incepe activitatile, precum si un timp pentru a incheia ziua.

Numai in acest fel va asigurati ca veti avea timpul necesar pentru a va indeplini sarcinile fara a va simti coplesiti si supraincarcati. Daca doriti sa va cresteti productivitatea, consultati cateva sfaturi pentru organizarea rutinei.

Separa economia personala de afacere

Fiecare afacere trebuie sa aiba un flux de numerar pentru a functiona. Cu alte cuvinte: o parte din banii de vanzari ar trebui sa fie investita in imbunatatirea produsului dumneavoastra.

O greseala foarte frecventa a antreprenorilor care sunt la inceput de drum este de a muta bani care apartin afacerii.

Asta e gresit, pentru ca pierzi controlul asupra profitului afacerii si ramai fara resurse in cazul in care apare o urgenta, ceea ce poate duce la faliment.

Cel mai bun mod de a evita aceasta greseala este sa aveti foi de calcul foarte detaliate cu cheltuielile personale si cu cele care au fost facute pentru intretinerea afacerii. Managementul dumneavoastra va fi mult mai eficient daca va pastrati procesele bine documentate, credeti-ne!

3 – Lipsa diseminarii

“Ceea ce nu vezi nu este amintit.” Tradus simplu: indiferent cat de bun este produsul dvs., acesta trebuie sa aiba vizibilitate.

Exista doua modalitati de a obtine aceasta vizibilitate pe web: sa deveniti o autoritate pe aceasta tema sau sa investiti in publicitate platita.

Diferenta dintre cele doua modele este timpul.

Pentru a deveni autoritate vei avea nevoie de cateva cunostinte pentru a pune in practica tehnicile SEO si pentru a-ti optimiza canalele de conversie;

Prin publicitatea platita investesti mai multi bani, dar reusesti sa ajungi la audienta ta cu mai putin efort. Numai reclamele tale trebuie sa respecte politicile de publicitate ale retelelor in care vrei sa faci publicitate.

Asta nu inseamna ca o strategie o neaga pe cealalta. Poti crea reclame in timp ce lucrezi la strategia ta organica, indiferent de dimensiunea afacerii tale.

Indiferent de strategia pe care o adopti, comunicarea folosita trebuie sa fie atractiva si sa genereze empatie in audienta ta pentru a convinge utilizatorii ca produsul tau este ideal pentru problema cu care se confrunta.

4 – Lipsa de continut de calitate

Scopul principal al motoarelor de cautare este de a arata utilizatorilor cele mai relevante rezultate pentru termenul investigat.

In cazul Google, exista mai mult de 200 de factori analizati pentru a clasifica un site, toti legati de experienta utilizatorului.

Unul dintre factorii care determina pozitionarea paginii in motoarele de cautare este, fara indoiala, “continut unic si de calitate”.

Pentru a te diferentia de concurenta, atuul tau excelent este sa creezi continut care sa genereze identificarea publicului tau cu produsul tau.

Daca aveti un site web sau un blog, trebuie sa creati continut care adauga valoare vietii oamenilor, chiar inainte de a trimite oferta.

Oferind continut de calitate fara a cere nimic ca omologi, contribuiti la ideea ca solutia dumneavoastra este cea ideala pentru acel potential client.

0 Shares
You May Also Like