O scurta introducere privind marketingul digital

O scurta introducere privind marketingul digital

0 Shares
0
0
0

Marketingul digital este un termen umbrela pentru toate activitatile de marketing care se desfasoara in mediul online. Companiile folosesc canale digitale, cum ar fi cautarea Google, retelele sociale, e-mailurile si propriile site-uri web pentru a se conecta cu clientii lor actuali si potentiali.

Astazi, oamenii petrec de doua ori mai mult timp online decat in urma cu 12 ani. Modul in care oamenii fac cumparaturi astazi s-a schimbat complet. Acest lucru inseamna ca marketingul offline traditional nu mai este la fel de eficient ca odinioara.

Ce este acesta?

Marketingul digital este orice forma de marketing pe care o gasesti online. Marketingul a fost intotdeauna despre contactarea propriului grup tinta in locul potrivit si la momentul potrivit. Astazi, asta inseamna ca trebuie sa va intalniti clientii acolo unde isi petrec timpul: pe Internet.

Vorbim adesea despre marketingul inbound ca o modalitate extrem de eficienta de a interactiona, converti, inchide si, in cele din urma, angaja clientii online. Cu toate acestea, primim intotdeauna intrebari din intreaga lume despre marketing online.

Un marketer cu experienta inbound poate fi inclinat sa spuna ca marketingul inbound si marketingul digital sunt aproape acelasi lucru. Cu toate acestea, exista cateva diferente mici, dar subtile. Am analizat marketerii si oamenii de afaceri din SUA, Marea Britanie, Asia, Australia si Noua Zeelanda si am invatat multe despre aceste mici diferente si despre modul in care sunt percepute la nivel mondial.

Tactici si instrumente in marketingul digital

Marketingul digital include o varietate de tactici si materiale – de la site-ul tau web la materiale online pentru branding, publicitate digitala, email marketing, brosuri online si multe altele. Cei mai buni marketeri digitali au o buna intelegere a materialelor sau tacticilor care sunt cele mai potrivite pentru fiecare obiectiv stabilit.

Aici este o mica imagine de ansamblu a materialelor comune si tactici:

  • Site-ul dvs.
  • Postari pe Blog
  • Carti electronice
  • Infografice
  • Canale Social-Media (Facebook, LinkedIn, Twitter, Instagram.)
  • Raportare online (PR, sociale medien si recenzii)
  • Brosuri online si carti
  • Materiale de branding (Logo-uri, fonturi.)

Care sunt tacticile in marketingul digital?

Optimizare pentru motoarele de cautare (SEO)

Scopul optimizarii site-ului dvs. este de a creste traficul organic (gratuit) catre site-ul dvs. prin clasarea cat mai sus in rezultatele motoarelor de cautare.

Marketing de continut

Crearea si distribuirea materialelor de continut are ca scop cresterea traficului, gradul de constientizare a marcii, generarea de clienti potentiali si, in cele din urma, numarul de clienti.

Inbound marketing

Termenul de inbound marketing descrie o abordare care implica intregul canal de marketing. Scopul este de a implica, converti si face afaceri cu clientii prin utilizarea continutului online.

Social Media Marketing

Cu aceasta abordare, va promovati marca si continutul pe canalele de social media pentru a creste traficul, cunoasterea marcii si pentru a genera clienti potentiali pentru afacerea dvs.

Marketing afiliat

Aceasta este o taxa de publicitate bazata pe performanta, care va ofera un comision atunci cand faceti publicitate produsului sau serviciului altcuiva pe site-ul dvs. web.

In concluzie, promovarea in mediul online poate fi destul de solicitanta deoarece trebuie sa cunoastem multe tactici si sa facem diverse strategii bazate pe uneltele online folosite. Pentru o mai buna aprofundare va recomandam sa luati fiecare tactica pe care doriti sa o folositi in mediul online si sa o puneti in aplicare.

0 Shares
You May Also Like