Pe baza a cinci piloni fundamentali, design, masina autonoma, conectivitate, electrificare si servicii.

In ciuda opririi sectorului auto cauzata de pandemia de coronavirus, producatorii continua sa isi demonstreze sprijinul deplin si absolut pentru viitorul sectorului si pentru planurile lor de investitii. BMW va investi peste 30 de miliarde de euro pana in 2025 in cercetare si dezvoltare cu scopul de a dezvolta noi tehnologii pentru a anticipa modalitatile de calatorie ale viitorului. Aspecte precum designul, vehiculul autonom, conectivitatea, electrificarea si serviciile sunt cei cinci piloni de baza pe care grupul german reprezinta mobilitatea individuala de maine.

In ciuda circumstantelor dificile cu care se confrunta sectorul auto, BMW ramane pregatita sa sprijine pe deplin avansarea in mobilitatea viitorului, in electrificare, in masina autonoma si in tot ceea ce permite realizarea unei mobilitati din ce in ce mai durabile si cu siguranta maxima pentru utilizatorii de vehicule.

BMW Group a alocat peste 6,4 miliarde de euro pentru cercetare si dezvoltare in 2019, iar aceasta cifra va continua sa creasca pana la 30 de miliarde de euro pana in 2025. Aceasta investitie economica puternica este insotita de munca unei echipe umane cu peste 15.700 de persoane care lucreaza in 12 tari din intreaga lume in dezvoltarea de noi tehnologii pentru grupul auto. Toti acesti profesionisti cerceteaza si implementeaza solutii cu scopul de a crea noi experiente si de a anticipa caile de calatorie ale viitorului.

Pentru BMW Group, designul este combinatia dintre estetica si tehnologie. Designul remarcabil implica punerea accentului pe oameni si pe nevoile lor. Prin urmare, marca este dedicata unui design inovator in modelele sale, care permite sublinierea caracterului inimitabil al fiecarui vehicul nou, dar fara a renunta la tehnologia maxima. Ai un bmw? Ai nevoie de reparatii ale masinii tale? Intra aici https://www.apbservice.ro/.

Unul dintre cele mai importante efecte ale digitalizarii in industria auto este ca vehiculul in sine a devenit punctul central al experientei digitale a clientilor. Cu BMW Connected si oferta digitala in crestere, BMW Group este mai mult decat pregatit sa raspunda asteptarilor si dorintelor clientilor sai in urmatorii ani.

Printre principalii furnizori

Fara indoiala, una dintre cheile viitorului industriei auto este electrificarea. Deja in 2019, grupul german a livrat cea de-a 500.000-a masina electrificata. Cu 11 modele electrificate in gama sa, Grupul se numara printre cei mai importanti furnizori de mobilitate electrica din lume. BMW are acum o baza solida de cunostinte pentru masina electrica.

Din 2018, BMW cerceteaza si lucreaza la sisteme de asistenta a soferului de ultima generatie. Scopul este de a crea o platforma deschisa pentru conducerea extrem de automatizata, care va servi drept standard pentru industria auto in viitor. Cea mai recenta generatie de sisteme de asistenta a soferului sprijina deja clientii in numeroase situatii reale in fata pasilor gresiti ai soferului, evitand in acelasi timp situatiile riscante.

Un alt aspect cheie pentru viitorul BMW Group este acela de a deveni un furnizor de servicii de mobilitate premium in viitor. In acest sens, este esential sa intelegem bine care sunt nevoile reale ale utilizatorilor in timp pentru a le putea oferi si integra in vehiculul in sine.

De ce sa iti cumperi um BMW?

Cumpararea unei masini este una dintre cele mai interesante achizitii din viata cuiva. Cu toate acestea, din ce in ce mai multi utilizatori ai drumurilor se indreapta acum catre piata folosita. Daca intentionati sa intrati pentru prima data in aceasta arena, vor fi multe intrebari la care trebuie sa raspundeti. Gasirea producatorului potrivit se afla in fruntea listei, iar BMW se afla pe primul loc.

Toata lumea adora noile oferte ale producatorului german, iar vehiculele lor uzate pot aduce niveluri egale de bucurie vietii tale. Iata doar cinci dintre cele mai bune motive pentru a alege BMW pentru motorul tau uzat.

Sa recunoastem, BMW este responsabil pentru proiectarea si fabricarea unor vehicule cu adevarat incredibile. Din pacate, multi soferi nu isi pot permite un model nou-nout, chiar daca majoritatea ofertelor lor se afla in gama de preturi medii. Indiferent daca este un M3 , X6 sau Seria 8, nu conteaza. Piata folosita este plina cu cateva modele BMW cu adevarat uimitoare.

Datorita volumului mare de BMW-uri de pe piata, gasirea modelului perfect pentru tine nu ar trebui sa fie prea dificila. Pe langa aspectul, confortul si performanta lor, acestea ofera soferilor si un sentiment unic pe care doar masinile germane le pot aduce. BMW este in fruntea listei de dorinte a fiecarui sofer.

Cand iti cauti masina de vis, gasirea modelului potrivit este doar inceputul. Exista o multime de caracteristici suplimentare de luat in considerare. Alegerea intre 3 usi si 5 usi este vitala. De asemenea, gasirea culorii, anului si finisajului care sa se potriveasca cerintelor dvs. sunt, de asemenea, elemente esentiale. Faptul ca exista atat de multe BMW-uri pe piata de second hand iti ofera o sansa mare sa-l descoperi pe al tau.

Una dintre marile probleme pentru cei care cumpara masini second hand este ca nu mai beneficiaza de cele mai noi gadgeturi tehnologice. De fapt, BMW a fost unul dintre pionierii multor caracteristici tehnice. Indiferent daca este vorba despre senzori de parcare , difuzoare Bluetooth sau navigatie prin satelit, nu conteaza. BMW-ul dvs. de ocazie de cinci ani este probabil echipat standard cu aceste caracteristici. Acest lucru este sustinut de unele tehnologii mai vechi, cum ar fi CD-urile.

Show CommentsClose Comments

Leave a comment